رویدادها آرشیو خبر ها
شیرشاه بر می گردد

شیرشاه بر می گردد

آلگری این روز ها سخت در تلاش است تا در فرصت بدست آمده از بازی های ملی ، فرناندو یورنته را از تمام جهات تقویت کند.

 

این مهاجم اسپانیایی هنوز به دنبال فرصتی برای به ثمر رساندن اولین گل خود برای یوونتوس است. درست بعد از بازی با رم آلگری بیان کرد که تمام بازیکنان باید حس رقابت و تحت فشار بودن را در خود احساس کرده و این مسأله شامل فرناندو نیز می شود. همه باید تمام توانشان را چه در تمرینات و چه در بازی ها خرج کنند.

 

صحبت های آلگری اول از همه هواداران را به یاد فرناندو یورنته و آرتورو ویدال می اندازد. ویدال شمه ای از بازی های درخشان خود نشان داده است اما شیر شاه برخلاف پیش فصل درخشان خود هنوز موفق به برآورده کردن انتظارات هواداران نشده.

 

به هر حال اکنون مربی یوونتوس سعی در تهییج دوباره یورنته دارد تا بتواند کلید تبدیل دوباره او به مهاجمی قدرتمند ، که توانایی به ثمر رساندن بیش از 15 گل در یک فصل را داشته باشد ، بیابد. متوسط گل های او در این فصل هنوز در حداقل خود قرار دارد و مهاجم قدرتمند بیانکونری به خوبی می داند که چیزی که در آخر فصل ارزیابی می شود علاوه بر تعداد گل های به ثمر رسیده ، سود و ضررهایی است که یک بازیکن برای باشگاه به ارمغان می آورد.

 

حال ساسولو پیش روی یوونتوس است ، دیداری که به هیچ وجه آسان نبوده و پیروزی در آن برای حفظ اختلاف امتیاز با رم ضروری است.

 

امیلیانی ها بیشتر از تیم تورینی استراحت کرده اند ، بازی زیبایی به نمایش می گذارند و در رتبه ای که مستحق آن هستند قرار ندارند. آنها در دفاع متوسط بوده اما در حمله خطرناک اند و می توانند مانعی سر سخت برای یووه محسوب شوند و اکنون نوبت یورنته است تا ستاره بیانکونری در این بازی بوده و دوباره به شیرشاه هواداران تبدیل شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: